Tuesday, November 27, 2012

Qurtuluş (2 pardəli tragikomediya)

 İ pərdə.

2013-cü il, mart ayının təxminən 20-25-i. Milli Məclisin yaz sessiyasının iclası
Oqtay Əsədov: - Hörmətli millət vəkilləri! Bilirsiniz ki, mən spiker olaraq hər zaman demokratiyanın tərəfdarı olmuşam və bu gün də sizdən ölkədə baş verənlərə münasibət bildirmənizə şərait yaratdığıma çox şadam. Bu gündən etibarən heç kimə imkan vermərəm ki, bizim hörmətli millət vəkillərinin mikrofonunu söndürsün. Buyurun, danışın, fikrinizi bildirin. Beləliklə, carı məsələlərə dair çıxış üçün siyahıya 128 millət vəkili yazılıb...
Qüdrət Hədənquliyev (yerindən): - Oqtay müəllim, sizin o siyahı da Rövnəq Abdullayevin neft kontraktı  kimi donqilidir. 125 millət vəkili olan yerdə 128-i necə yazıla bilər çıxışa?
Oqtay Əsədov:-Qüdrət müəllim, üzr istəyirəm Qüdrət bəy, burda belə yazılıb, günah məndə deyil. Biz hətta bilirik ki, 5 nəfər artıq xaricə qaçıb, amma çıxışa yazılan doğrudan da 128-dir.
Fəzail Ağamalı:-Qüdrət bəy, mən 2 dəfə yazılmışam, çünki 2 müxtəlif mövzuda: biri bu iqtidarın səhvləri barədə, o birisi isə bizim hörmətli müxalifətimiz və onun möhtərəm liderləri barədə...
Sabir Rüstəmxanlı: - Qüdrət bəy, mən də 2 çıxışa yazılmışam
Əli Əhmədov:- mən də.
Qüdrət Həsənquliyev (istehza ilə):-Əli müəllim siz də YAP adından müxalifətə alqış çıxışı edəcəksiniz?
Əli Əhmədov: - Mən sizin istehzanızı başa düşmürəm. Məgər YAP nə zamansa bizim hörmətli müxalifətin ya da demokratiyanın əleyhinə olub? Siyavuş müəllimdən, ya Mübariz müəllimdən soruşa bilərsiniz. Biz üçümüz də hər zaman müxalifətlə dialoqun tərəfində olmuşuq. Hətta birlikdə məktub da imzalamışıq. Mən göstərə də bilərəm. Onların da hər biri 2 çıxışa yzılıb.
Qüdrət Həsənquliyev: - Onda belə çıxır ki, kimsə ümumiyyətlə çıxışa yazılmayıb...
(Bu an zala sükut çökür və bir qədərdən sonra spiker bu sükutu pozur).
Oqtay Əsədov (məyusluqla): Bəylər və xanımlar, yəni aramızda kimsə var ki, bu gün ölkənin hörmətli müxalifəti ilə birləşmək məsələsinə münasibət bildirmək istəməsin?
(bir qədər sükutdan sonra)
Vahid Əhmədov (kinayə ilə):-mən çıxışa yazılmamışam, çünki sözümü çoxdan demişəm. Qoy bu gün müxalifəti söyməkdən doymayanlar danışsınlar
Ziyafət Əsgərov (yerindən dik atılaraq): -Vahid bəy, yəni siz deyirsiniz Azərbaycan siyasətində kişilik qalmayıb? Bu nə münasibətdir ölkədəki demokratik inkişafa?
Vahid Əhmədov: - Mən sözümü hər zaman demişəm və burda heç oturmaq da istəmirəm.
(Aramla qapıya tərəf gedərək iclas zalını tərk edir)
Oqtay Əsədov: - Beləliklə ilk çıxış üçün siyahıda Rəbiyyət xanım Aslanova yazılıb. Buyurun!
Rəbiyyət Aslanova:- Hörmətli millət vəkilləri! Hamınız bilirsiniz ki, mən İnsan Haqları Daimi Komitəsinin sədri kimi, hər zaman ölkədəki müxalifət nümayəndələrinin hüquqlarını qorumuşam və (bu yerdə dözməyən və mandatı alınmasına baxmayaraq iclasa qatılan Gülər Əhmədova yerindən replika atır:- Buna bax ey, utanmır da gör nə danışır, hələ də nala-mıxa vurur! Mən Facebook-da yazanda ki, bizə inqilab lazımdır mənə ağzına gələni deyirdi. Camaatda üz var ey!!!!)
Rəbiyyət Aslanova onu kinayə ilə süzərək, davam edir: Haminiz bilirsiniz ki, mən bütün həbs olunanlarla bağlı hər zaman düşünmüşəm, bəzən açıq deyə bilməsəm də, yeyəndə də, yatanda da və hətta başqa situasiyalarda da ürəyim onlarla olub, qəlbimdə onlara olan sevgimi gəzdirmişəm...
Fazil Mustafa (onun sözünü kəsərək): - Rəbiyyət xanım düz deyir, bunlar hamısı yalan deyil, biz bunu birlikdə Ramiz müəllimin rəhbərliyi altında eləmişik. 
Bu yerdə zala səs küy düşür və Pişmillah! Pişmillah! sədaları ilə Hacı Allahşükür daxil olur və qalxır birbaşa tribunaya: Pişmillah-ir-Rəhmanirrəhim, mən xeyir-dua verməliyəm...
Oqtay Əsədov (onun sözünü kəsərək): - Hacı, sizin işinizə hələ var, əvvəl köhnəni yola salaq, sonra təzəyə xeyir-dua verərsiniz.
Bu yerdə zalda səs-küy bir az da artır və Siyavuş Novruzov şeyxin tribunanı tərk etməsini tələb edir. Mübahisə başlayır və bitməmiş zala Səfər Əbiyev daxil olur. 
Səfər Əbiyev: - Mən söz verirəm ki, ordu hər zaman xalqın tərəfində olub və belə də olacaq.
Ondan bir az geri qalan Ramil Usubov qışqırır:-Şərəfli Azərbaycan polisi də hər zaman olduğu kimi xalqı dəstəkləyir....
Bahar Muradova: - Bəs Eldar Mahmudov hanı? 
İqbal Ağazadə: - İndi zəng edib dostlardan öyrənərəm.
Oqtay Əsəsdov: - Lazım deyil, Eldar bəy, müəllim komandirovkadadır.
İqbal ağazadə: - Harda? Moskvada?
Ogtay Əsədov: - Xeyr, Tel-Əvivdə.
Bunu eşidən bütün məclis əhli sükuta dalır.
Pərdə enir. Növbəti günədək fasilə elan edilir...


No comments:

Post a Comment